Oferta archiwalna

Kierownik Regionalny

Oferta archiwalna

Oferta archiwalna.

Dane kontaktowe niedostępne.

inne


Kierownik Wałcz, Regionalny Wałcz

Prowadzimy obecnie rekrutację na stanowisko:
KIEROWNIK REGIONALNY
(preferowane miejsce zamieszkania kandydata to np. Wałcz, Piła, Trzcianka, Chodzież, Drezdenko i okolice)

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- sprzedaż usług windykacyjnych czyli spotkania z klientami na terenie województw: części wielkopolski, lubuskiego, zachodnio-pomorskiego, części pomorskiego) z klientami pozyskanymi przez doradców telefonicznych (Kierownik nie jest odpowiedzialny za pozyskiwanie klientów. Kontakty otrzymuje od doradców, którzy pozyskują klientów z obszaru działania danego Kierownika Regionalnego),
- realizacja planów sprzedażowych na przydzielonym terenie,
- raportowanie wyników swojej pracy,
- dbanie o dobre relacje z klientami i budowanie pozytywnego
wizerunku firmy

UWAGA!!! Nie jest to praca windykatora terenowego, nie polega na ściąganiu zadłużeń, tylko sprzedaży naszych usług - kontakt tylko z wierzycielami, a nie z dłużnikami!!!

OFERUJEMY:
- umowę o pracę od samego początku współpracy (lub do wyboru własna działalność gospodarcza),
- atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + system premiowy,
- niezbędne narzędzia pracy: telefon, samochód służbowy, komputer, itd.
- szkolenie wdrożeniowe,
- swobodę w organizowaniu pracy własnej,
- odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę

WYMAGANIA:
- zdolność nawiązywania kontaktów z klientami i budowania
długofalowych relacji,
-warunek: doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów,
- doświadczenie na stanowisku przedstawiciela handlowego będzie dodatkowym atutem,
- mile widziane ukończone studia wyższe lub w trakcie studiów
niestacjonarnych,
- wysoka kultura osobista,
- dyspozycyjność, gotowość do częstych podróży służbowych,
- samodyscyplina, dobra organizacja pracy własnej,
- entuzjazm i zaangażowanie w pracę,
- pewność siebie i umiejętności sprzedażowe,
- znajomość pakietu MS office,
- prawo jazdy kat.B

KIM JESTEŚMY?
Od wielu lat skutecznie zajmujemy się odzyskiwaniem należności. Nasza siedziba mieści się w Opolu, ale zakres naszej działalności obejmuje całą Polskę. Naszą domeną jest szybka i sprawna obsługa klientów oraz indywidualne podejście do każdej prowadzonej sprawy. Tworzymy zgrany zespół, który składa się przede wszystkim z doświadczonych specjalistów, prawników, radców prawnych, przedstawicieli i doradców, którzy wychodzą naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojego CV w odpowiedzi na powyższe ogłoszenie: [dane kontaktowe niedostępne]

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę ARENA INKASO dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))”


Ważne do: 2019.06.05, wyświetleń: 149

nr ogłoszenia: 15577